.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه 6 بهمن آمل برگ زرین افتخار مردم مازندران است
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه ایستادگی مردم آمل در برابر کفار حماسه‌ای بزرگ برای مردم این خطه است، گفت: قاریان قرآن باید در عمل به فرمان الهی پیشقدم باشند و فرهنگ قرآنی در جامعه ما توسط فعالان قرآنی فراگیر شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان شرکت ملی نفت منطقه دو کشور در مازندران، اظهار کرد: توجه به مباحث قرآنی باید به‌صورت عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: قرآن سرچشمه هدایت بشیریت است و راه سعادت بشر در آیات الهی به خوبی ترسیم شد و با رعایت مسائل قرآنی جامعه اسلامی به سر منزل مقصود می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اطاعت‌پذیری مردم آمل از قرآن و ولایت‌فقیه در سال 60 بیان کرد: مردم آمل برای حفظ خاک پاک ایران اسلامی با تقدیم 40 شهید و در شهر هزارسنگر از حریت اسلام دفاع کردند.

طبرسی با اعلام اینکه حماسه 6 بهمن مردم آمل به حدی داری ارزش و اعتبار است که امام راحل در بخشی از وصیت‌نامه خویش به این موضوع اشاره کرد، یادآور شد: دشمن در 6 بهمن سال 60 تلاش داشت که حلقه نفاق در بین ایران اسلامی و مازندران ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم آمل که سابقه تاریخی در حمایت از فرهنگ تشیع داشتند، اجازه ندادند که کمونیست‌‌های دست نشانده غرب و شرق در این منطقه حاکم شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام برای به انزوا کشیدن انقلاب و مردم در طول این مدت، تصریح کرد: مردم ایران به تأسی از فرامین الهی در برابر مشکلات جدی که جامعه جهانی برعلیه مردم ایران ایجاد کرد، ایستادگی کردند.

طبرسی با بیان اینکه برای حفظ ایران اسلامی نیاز به توجه به مباحث قرآنی داریم و فرهنگ قرآنی باید در جامعه ما ساری و جاری شود، گفت: قاریان قرآن باید در عمل به فرمان الهی پیشقدم باشند و فرهنگ قرآنی در جامعه ما توسط فعالان قرآنی فراگیر شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.